Search This Blog

Friday, November 23, 2012

Mee Goreng&Kuih Bangkit...




Saya tidak berapa suka makan Mee...
Tapi kalau Mee itu kembang seperti di atas+sedap digoreng+basah-basah+bergentel telur pulak tu memang fav habislah....
Ni menu minggu sudah....dapat tapau Mee Goreng Mamak kononnya....
Tapi walaupun tak berapa mamak i like gitu...rasa sangatlah cukup serba serbi....
Tapi tulah...banyak benar gitu perhhhh tetiba Su kata banyak hahaha!....so memang separuh je habis....katapun kurang gemar Mee kan....



Kuih Bangkit...
Kuih yang kadang kala je me suka...maknanya kalau ada takpe..kalau takde pun takpe....
Yang ni import dari Kedah okeh....dan paling penting memang rasanya sedap...
Tapi tulah...sekarang ni tengah dalam proses diet gula kan...so....huwaaaa....sedih tak dapat makan to the max gitu....huhuhuhu




Thursday, November 22, 2012

Selamat Hari Lahir Emak....!


Emak,
Selamat Ulang Tahun Kelahiran yang ke-56...
Semoga Panjang Umur, Dimurahkan Rezeki, Dikurniakan Kesihatan yang Baik....Amin...^_^
I LOVE U Emak!! 




Wednesday, November 21, 2012

Cameron Highlands 2012: Beli dan Belah....



Ni adalah sebahagian sahaja hasil belian masa pergi Cameron Highlands dulu tu...
Yang me ingat ada 2 kotak fresh Strawberry, Madu Tualang, Bunga Segar, Jagung, Honey Comb ciput jek, berkotak-kotak Teh (dari Bharat Tea), Strawberry Wafer, Strawberry Jelly, Ubi comel-comel tu (sedap rebus begitu sahaja), Kaktus, Pokok bunga 4 pasu, pasu bunga kecil dan lain-lain lagi (kang nak sebut lagi pitamssss....)...
Tak ke betul me cakap pergi bawak Makcik Viv, balik mau bawak lori kontena kan......
Mana taknya, ini baru pergi 2 hari 1 malam dah penuh kereta, kalau lagi lama lagi haru....hehehehhe....



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...