Assalamualaikum..hi semua....
Sambung cerita hari Ahad (30 Ogos 2026)....
Bincang dari hari Jumaat (bincang pasal nak pergi mana lepas melawat rumah Abah tu)...tapi takde jawapan final...lastt bila nak bergerak dari kawasan kubur barulah masing-masing kata OK bila ajak ke Rumah Makan, Jalan Damai...
Haritu Me dah rasa/makan kat sini kan..so kalini bawak satu family besar ke sini pulak....
Ni Ana yang amik gambar...Me tak teringat dah Uolls....
Busy betul semua hihi......
Me n OT punya....
Cari Kerabu lain takde pulak...awal sangat kot kitoarnag pergi..nampak makanan tak sama macam yang haritu Me datang...banyak macam takde atau takde lagi....(tapi tempat hidang dah full tau)....
Ok mehlah kita makan....
Elok jugaklah gi kedai jenis makan gini..pilihlah masing-masing nak amakan apa...
Kitaorang ni semua jenis makan tak sama (selera lain-lain)....dahlah tu ada yang jenis picky eater pun boleh tahan jugak ye...pastu ada jenis makan yang sama (tak adventurous pun iyaaa)....sesuai sangat hihihi.....
Me n OT....selalu dapat seat yang tah apa-apa..tapi nasib baiklah jenis lantakla hahaha....
OT makan tak habis...OT kata kureng....tak konsisten ke apa nih?
Tapi iyalah kot..haritu Me pergi tu Kuah Kari Ikan dia sedap ye...tapi yang ini diaorang kata kureng...
Haritu Me makan asam cicah untuk Ayam Bakar tu pun kureng...maknanya ada makan yang OK,ada makanan yang bolehlah....
Rezeki kitiaorang datang ni masih bertenang-tenang ye, Alhamdulillah......
Ni ingatkan lepas makan nak balik rumah jek..sekali Mak ajak ke MAHA...
Kalau ikutkan kitaorang malas nak pergi ye..sebab panas kan..dahlah tak plan apa-apa...tapi disebabkan Mak...so jomlah....
Anim je yang tak ikut sebab dia demam sakit tekak lagi....
Bersambung....













No comments:
Post a Comment
Orang yang yummy....