Search This Blog

Tuesday, January 25, 2011

Lagi lagi Aimar Corner..

Iya..masih ke Aimar Corner lagi yea.....
Iya-iya je fikir, last-last ke sini jugak kitaorang kan...
Kata dah tobat kan...?cuppp..memang tipu..tobat dimulut tapi dihati mau...heheheheh
Mungkin sebab salah satu sebabnya adalah ini:
Bukan objek disebelah kanan tu ya kengkawan...tapi...



Ya..yang ini...Sate nih...nyum..nyum..nyum..
Serius, sate kat sini memang best ok...moist je tau..sodappp...



Kuah Kacang kat sini pun boleh tahan..sodapp jugakk...
Yang best tu sambal cili dia ni..pedas menyengat...memang terbaik!!

Disebabkan kami semua ni dah agak 'kebosanan' makan benda yang pernah kami makan, maka terus je kali ni bertukar menu lagi...
Makan nasi dengan lauk-lauk pulak...


Dari minggu pertama teringin nak makan ABC kan, tapi tak 'terorder' order pun, jadi kali ni laju je sebut ABC bila kata nak air apa, memang tak tunggu apa dah...sebaik ada..
ABC dia biasa-biasa je, cuma suka sebab banyak Nata de Coco tu je...


Kata order nasi berlauk kan..antara yang diorder adalah:
Daging Masak Merah...



Ayam Goreng Kunyit...



Kailan Goreng Ikan Masin...



Sambal Belacan dan Ulam pun ada...



Telur Dadar satu...
Baru perasan, telur dadar pun ada hiasan ek...kaya betui kedai nih...hehehehhe


Dan akhir sekali dah tentulah nasi putih kan...
Orangnya ada 5 orang, tapi order nasi 6 pinggan, last-last nak dekat 2 pingan tak habis pun..
Tapau la apa lagi, bolehlah buat nasi goreng ke apa kan..
Tapi hampehhh...tersadai jelah nasi putih ni kat dalam aisbok, memang tak sempat nak usik...cehhh!
Tomyam Campur boleh pulak terskip nak amik gambar...biasalah, mana boleh tahan, orang lain dah serbu, me je dok terkial-kial nak ngambik gambar, rugiii oooo...
Serius jugak, food yang kitaorang order kali ni sedap-sedap belaka, tak kurang langsung rasa...best sgt ok..
Macam nak kena pergi sini lagi je lain kali nih...hihihihihik...

Sue cakap lagi tapi dalam hati: Ema, minggu ni tak pergi kelas lagi..outstation ke Johor..
Dia tak sempat nak balik Shah Alam sebelum kelas pukul 9 malam, so, ponteng kelas lagilah minah tu...
Tapi takpe...bagus jugak, kurang-kurang ada jugak sorang yang 'lambat' macam me..hihihiihik..i suka, ada geng u...


Monday, January 24, 2011

Kelas berenang: Sesi Ketiga (21 Jan 2011)

Entri kali ni memang takde gambar ok..mood hilang!
Huhuhuhu...ni semuanya gara-gara me tak lepas-lepas lagi nak floating betul-betul tanpa pegang dinding kolam...
Serius...troma ok...troma...
Me jelah yang troma pun, orang lain ok je...
Mijon yang haritu tak boleh pun tiba-tiba dah boleh..siap boleh glide and slide lagi, siap dah belajar kick katak lagi...memang maju 2-3 step dah...
Sept dengan Dik Nor jangan citerla kan, diaorang memang advance habisla, memang dah 'jauh' ke depan dah...

Me???Memang the biggest loser sungguh, satu hapak pun tak improve...
Takut sangat-sangat nak lepas tangan ok..bila lepas je tangan mengelupur je nak naikkan kepala, padahal cikgu dah cakap kena bagi kaki cecah lantai kolam dulu baru angkat kepala...
Me lak kayu, kaki tak jejak lagi, kepala nak jugak naik dulu, , automatik jadi nak lemas...pastu dah takut nak lepaskan tangan lagi...memang rasa scary marry sangat2!

Padahal kepala ni dah set siap-siap step-step yang nak kena buat apa dulu...Teori kira dah habis habis hebatlah, tapi praktikal???
Memang tak tau kenapa, bila tangan lepas je tepi kolam auto memang mengelupur...kes tak percaya diri sendiri la ni kot...huhuhuhu...

Stress sangat-sangat me rasa, macam nak nangis pun ada, macam nak berhenti belajar pun ada...tapi dalam hati jelah kan...
Kalaulah berhenti kelas diri sendiri lah yang rugi..lagipun masuk kelas ni sah-sah sebab nak buang rasa takut dengan air tu kan...lagipun memang nak pandai berenang...


Bayangkan Fatin yang very the sopans santuns plus very supportive tu pun me tetap tak boleh buat...
Siap Fatin jadi cikgu 'khas' me lagi tau, tapi dah namanya Sue, tetaplah hampehh jugak..


Dahlah haritu gelakkan Mijon sebab sampai termimpi-mimpi pasal swimming ni...rupanya, me pun sama...
Malam tu memang tak boleh nak tidur ok, asyik teringat-ingat je, dah terlelap tu boleh pulak termimpi-mimpi pasal tu lagi (ha, korang gelakkanlah me pulak, kang korang pun jadi troma sama...huhuhuhuhu).....

Adoiiii....serius memang stress...
Sampai PADE awal pun tak guna, otak freeze tetiba, badan jadi kayu...
Harap-harap minggu ni improve sikit pun jadilah...Aminnn....

Sunday, January 23, 2011

Lompat Tikam

Made by my dearest Emak pada hari Selasa haritu..
Serius memang sedap...




Walaupun emak me buat version simple (tak buat pulut), tapi rasa tetap yang terbaik..nyum..nyum..nyum...tq Mak...!^_^


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...