Search This Blog

Tuesday, September 02, 2008

My First Gift/Award...



"Aku nak bg award ni kat bloggers yang baru kenal melalui dunia blogging ni. Memandangkan baru je beberapa bulan menjinak2kan diri ngan dunia blogging ni so masih tak banyak lg kawan2 baru. Kebanyakkan readers aku sume kawan2 lama yang telah terpisah sejak zaman persekolahan. Bagus gak blogging ni at least dapat jumpa balik kawan2 lama dan update ngan hal hal terkini diorang. So kepada sesapa nak berkawan ngan saya amatla di alu2kan. Tp ingat saya ni garang orangnya. Muahahahahahahha. Garang ke? Anyone describe me please....Oklah, award ni saya nk bg kepada
--> Eedany
--> Axim
Hope u guys can support me and thanks for being my new friends!!!"....Copy from IZAN's blog~THE STORY OF ME...
IZAN....TQ very much!!!!
TQ to u too for being my new friend...!
~Me nk tambah sikit ni...me pun same cam IZAN..nk bagi gift/Award ni kat sume kawan2 baru/bloggers yg sudi singgah n baca blog me nih ..time kasih daun keladi yee..tq very much.!!!~

4 comments:

  1. Wah...ni award awal Ramadhan ni. terimakasih ye...

    dekat2 nk raya nnt rajin2lah bagi lagi...tp kalau boleh, kuih raya ke..:D

    ReplyDelete
  2. Jie~Khas tuk kawan2 baru...heheheheh...time kasih to u too...

    ReplyDelete
  3. ha amek pun award tu. ingt kan tamau.. hehehheheh....

    rerajin la singgah my blog yer.

    ReplyDelete

Orang yang yummy....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...