Search This Blog

Friday, April 10, 2009

Tang u Eberibodi!!!

Bosan aiihkkhhh....

Dah seminggu dah gua tak update.
Bosan..sebab kalo gua update pun asik-asik citer yang same..
Kalo tak citer gi carik sarapan, citer gi rumah Arwah abah, tak pun kang citer pasal Jusco AU2, citer pasal makan-makan, jejalan balik2 tempat yang same..bosan kannnn..
Aktiviti gua dan adik-adik atau emak sama je tiap minggu..
So, gua tau gua sendiri bosan nak baca, apetah lagi lu orang sume...

Wahhh..tetiba ber'lu' ber'gua'....
Betul..tiap minggu citer yang sama, benda yang sama..
Kalo lain pun sikit je...
Me ni tak reti menulis...
Dan kalo takat tulis ape yang ada tu reti la..kalo berdasarkan gambar paling reti la..
Nak ngulas artikel ker, nak ngulas fakta ke memang tak reti..
Lagi lah kalo nak tunggu me tulis citer lawak..ooohh..tidaklah saya reti..

Tahap mengarang me ni tahap sangat beginner...
Apa yang me tulis just berdasarkan ayat-ayat basic untuk mengarang atau bercerita sahaja..
Jeles gak kengkadang tengok orang lain berblog dengan maju jayanya..
Ayat sangatla teratur (teratur mean ayat tu kena je..tak slek..kalo lawak, lawak giler, kalo kasar, kasar giler..kiranya tip top la..mesaj sampai je)...
Jeles ok...

So, kepada pembaca-pembaca blog me yang sgt minima ini...(tetiba emo..)
Me ucapkan bebanyak-banyak terima kasih...
Me tau, walupun tak ramai...at least ada gak yang sudi baca...
Terima Kasih daun keladi ek...harap-harap jangan berenti menyokong...(daun-daun keladi gak, tapi kalo sudi tu tulis lah komen sekali ok....ugut-ugut manja uuu...jangan mare..)

k la..tadi mula-mula tulis pasal entri bosan..tetiba tukar topic pasal penulisan lak..
See, me memangle sgt beginner...
Ape-ape me chow dulu...
Me nak belajar mengarang ni...(gigih ok...supaya blog tambah mantopppp..euuww gelinye ayat akhir nihhhh)

4 comments:

  1. Aku pun dah kena sawan 'bosan'
    Bosan tgok blog sendiri sampai rasa nak muntah pun ada. Kritikal kan... so better aku stop kejab..
    Hehehehe

    ReplyDelete
  2. takper2
    citer psl mkn tuh yg tak tahan
    rasa nk terbang blk msia je
    heaven of food

    ReplyDelete
  3. Mas~aitt..same bosan la kita ye..heheheh..patutla senyap je dua-tiga menjak nih..ala Mas, tulis la balik, bosan le tak ckup corumn nih..hehehe

    Erin~Erin..welcome back ye...

    Kak Tibau~heheheheh...

    ReplyDelete

Orang yang yummy....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...