Search This Blog

Thursday, April 19, 2012

Emak yang Panik...Promoter yang Tertekan...

Tengah hari semalam, di kala saya terShort Leave...


Tok..tok...tok...bunyi pintu.
Pintu dibuka.
Terdengarlah dialog ini....

Orang di luar:  Assalamualaikum makcik...
Orang di dalam: Walaikumussalam...
Orang di luar:  Saya dari bla...bla...bla...nak..bla...bla...bla...
Orang di dalam: eh, takpe takpela...terima kasih taknak...
Orang di luar: eh bukan makcik, saya bukan nak jual barang.....
Orang di dalam: takpe...takpe..terima kasih....(tup, terus pintu ditutup..)....

Agaknya terkesima kot orang diluar tu sebab tak sempat nak temberang cakap habis kan......so, disebalik pintu ada lagi suara kedengaran...

Orang di luar:  cikkk....saya bukan nak jual barang laa.....(dah macam cerita masam masam manis dah ni...cakap    di balik pintu...huhuhuhu)
Orang di dalam: takpe...taknak....
Orang di luar: betullah cikk..saya bukan nak jual barang...
Orang di dalam: takpe...terima kasih....
Orang di luar: alaaa....kenapa nak terima kasih pulak....
Orang di dalam lagi seorang:  taknaklah dik....
Orang di luar:  Eiiiiii....semua orang tak faham lahhhh!!!!!!....(nada boleh tahan 2-3 bijik rumah pun boleh dengar....)


Agak-agak korang nak respon macamana?................


No comments:

Post a Comment

Orang yang yummy....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...