Search This Blog

Thursday, May 30, 2013

' yg awl2 lg dah biasakan dr ckp dgn dia buat ape'

Mgkn aku ambk port sgt bl ade org kt ' yg awl2 lg dah biasakan dr ckp dgn dia buat ape' ( yes...
aku mmg sgt sgt mkn ati dgn ayt tu) tu ank aku la...for god sake! Dia ddk dlm prut aku...membsr dlm.prut aku..dia bukan cacing!! -taken from this blog

Fyi, ayat 'yg awl2 lg dah biasakan dr ckp dgn dia buat ape' tu bukan bermaksud me takde hati perut sebab cakap macam tu ye....fyi, me bukan KEJAM...
Dalam situasi yang kita blur+sedih dengan apa yang kawan kita hadapi haritu..memang ayat itu sahaja yang terkeluar dari anak tekak me ni......(me cakap pun based on penyataan awal beliau, bukan atas suka suki nak cakap je.......)...
Paling penting....bukan niat me nak bagi lagi sakit hati pun..tak..BUKAN, TIDAK SAMA SEKALI..memang tak terniat langsung........memang mintak MAAF banyak-banyak....






Kalau medium blog nilah caranya nak bagitau sakit hati kat me..ok me terima....alhamdullilah..
Nanti apa-apa tah payahlah kita nak bercakap f2f lagi.....kita bercakap dalam blog je.....




No comments:

Post a Comment

Orang yang yummy....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...