Wednesday, July 12, 2017

Raya ke-2 dan Raya ke-3.......



Hari raya ke-2 me dengan Emak beraya kat Tesco kikiki....
Emak teringin nak makan ikan Siakap Bakar...so nak carik Ikan Siakap untuk dikorbankan......
Kitaorang pergi Tesco raya ke-2 kan, tapi Tesco tu dah macam tak raya pun huhuhu....
Orang penuh, pastu kedai-kedai yang ada kat keliling semuanya bukak ye....seriously??










Iolls tengok ni Iolls yang terliur okeh hahahaha.....
Menu simple tapi sedap kan?ni tanya ke jawab ni sebenarnya hahaha......








Raya ke-3 pulak gi tengok citer Transformers dengan Anim.....
Ingatkan takde oranglah kat AEON tu..sekali kauuuu......
Siap booth jual tudung yang sebelum raya kitaorang gi tu pun bukak dah...gilerlah diaorang nih.....








Ni nama je hari raya..tapi ramai je okeh....kitaorang dapat hall besar ni tau....3/4 penuh ye (dah jadi #teamrayatgv macam me jugak ke hapa nih?..........
Me tengok haritu yang terpaling ramai adalah yang bawak anak-anak.....
Pastu mendapatlah Iolls n Anim haritu...terduduk dekat dengan sefamily nih huhuhuhu...
Tak senang nak tengok wayang okeh...sebabnya anak-anak orang tu jenis cranky2....bukan umur bulan-bulan pun..ni umur dah 5-6 tahun, tapi jenis tak duduk diam, pastu dok merengek-rengek, pastu dok bergayut kat seats kitaorang, paling best dia dok buat stunt kat kerusi belah me nih...kerusi tu rosak, so dia terbaring...boleh tak dia dok berpusing-pusing bergayut-gayut...adoilaaaaa....pastu dan sebagainya (hahaha..sebagainya tu sebab tak sanggup nak listkan semua benda).....
Nasib baiklah dah kali kedua tengok citer tu okeh..kalau tak memangle hangin kurta-kurta makcik ko nih....Anim pun kesian....kejab kang anak dia sorang lagi dok bergayut goyang-goyang kat kosi dia...tu belum lagi makbapak bebudak tu bersembang sakan huhuhu..sabar jela......

Tu jelah raya kitaorang....hari seterusnya memang duduk rumah tengok drama kat tv jek hahahaha....sekian...eh





No comments:

Post a Comment

Orang yang yummy....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...